Liczba odwiedzin: 363038Niedziela, 2024-04-28

Aktualności


Wybierz rok:

2021-12-24 godz. 13:00
Życzenia świąteczne
miniatura

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku składamy Państwu życzenia zdrowia, radości i pogody ducha.

2021-12-19 godz. 13:00
organizacja pracy od 20 grudnia
miniatura

Od 20 grudnia do 9 stycznia zajęcia będą się odbywały za pomocą platformy Teams. Dni 03, 04 i 05 styczeń są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych.

2021-12-16 godz. 08:00
Nowa strona internetowa
miniatura

Od 16.12.2021 została uruchomiona nowa strona internetowa pod adresem:
http://muzyczna.proszowice.pl/

2021-12-12 godz. 13:00
odwołane zajęcia z p. Izabela Turecką
miniatura

Od dnia 13 grudnia 2021 do 22 grudnia 2021 odwołane zajęcia z p. Izabelą Turecką

2021-12-08 godz. 08:00
Przesłuchania semestralne 2021/2022 aktualizacja na dzien 14.12.21
miniatura

Przesłuchania semestralne 2021/2022







Fortepian 16.12.21 czwartek
Komisja J. Marcisz, M. Ivashkevych, R. Bujna

Godz. 14.30
Jakub Barnaś III/6
Jagoda Pomykalska III/6
Piotr Rojek III/6
Kornelia Kromka III/6
Michał Dzioba IV/6
Lena Szterleja IV/6
Piotr Kopeć IV/6

Godz. 15.30
Weronika Obrzud VI/6
Jan Paluch VI/6

Skrzypce 16.12.21 czwartek
Komisja J. Marcisz, M. Rychlik- Stanula, W. Lerner

Godz. 15.45
Kl. IV/6
Aleksandra Jelonkiewicz
Sandra Zdeb

Kl. II/6
Oliwia Gołąb

Kl. III/6
Kamila Maj
Karina Maj

Godz. 16.15
Bartłomiej Skóra III/4
Gabriela Skalska VI/6
Oliwia Knapik VI/6


Gitara 16.12.21 czwartek
Komisja J. Marcisz, M. Rychlik- Stanula, W. Lerner

Godz. 17.00
Anika Żak II/6
Julia Witulska II/4
Dominika Gudowska II/4
Adam Kubacki IV/6
Damian Słodowski III/4
Sonia Skiba V/6


Godz, 18.00
Liliana Kromka IV/4
Piotr Aleksander Kopeć IV/4

Perkusja 16.12.21 czwartek
Komisja J. Marcisz, W. Lerner, R. Tyliba

Godz. 18.30
Kowal Maciej III/6
Aleksandra Łakomy IV/4

2021-12-02 godz. 08:00
Zajęcia z p. Markiianem Ivashkevychem
miniatura

w dniu 02.12.2021 zostały odwołane.

2021-12-02 godz. 08:00
Konkurs A’vista i Klauzura – fortepian
miniatura

III klasa
Klauzura:
1. Julia Rosiek, Emilia Sołtysiuk
2. Jagoda Pomykalska
3. Anna Rzadkowska, Kornelia Kromka, Piotr Rojek
A’vista
1. Julia Rojek
2. Jagoda Pomykalska, Anna Rzadkowska, Emilia Sołtysiuk
3. Kornelia Kromka, Piotr Rojek
IV klasa
Klauzura:
1. Piotr Kopeć
2. Lena Szterleja
A’vista
2 Piotr Kopeć
2 Lena Szterleja
V klasa
Klauzura:
1. Antoni Kotyza
A’vista:
1. Antoni Kotyza
VI klasa
Klauzura:
1. Jan Paluch
2. Weronika Obrzud
3. Klara Marchut
A’vista:
1. Jan Paluch
2. Weronika Obrzud
3. Klara Marchut

2021-11-30 godz. 08:00
Zajęcia z p.I.Turecką
miniatura

zostały odwołane do 3 grudnia włącznie.

2021-11-29 godz. 08:00
Zajęcia z p. Izabelą Turecką
miniatura

w dniu 29.11.2021 zostały odwołane.

2021-11-09 godz. 08:00
Konkurs a’vista i klauzura 25.11.2021 - lista uczestników
miniatura

14.00-14.20 Proszowice

Jakub Barnaś
Jagoda Pomykalska
Julia Rojek
Piotr Rojek

14.40-14.55

Michał Dzioba
Piotr Kopeć
Lena Szterleja

14.55-15.15

Kornelia Kromka
Anna Rzadkowska
Emilia Sołtysiuk

15.20-15.30

Antoni Kotyza
Jan Paluch

15.30-15.45

Weronika Obrzud
Klara Marchut

2021-10-29 godz. 08:00
2 listopada 2021 (dzień zaduszny)
miniatura

jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

2021-10-28 godz. 08:00
Nowy numer konta bankowego
miniatura

Nowy Numer Konta Rady Rodziców Szkoły Muzycznej I stopnia w Żębocinie

28 8597 0001 0011 0115 6362 0001
Bank Spółdzielczy w Proszowicach

2021-10-28 godz. 17:00
Ślubowanie klas pierwszych
miniatura

28.10.2021 odbyło się uroczyste ślubowanie klas pierwszych. Galeria wydarzenia po kliknięciu w zdjęcie przewodnie.

2021-10-19 godz. 08:00
Ślubowanie klas pierwszych
miniatura

zostaje przeniesione na 28.10.2021 (czwartek) godz. 17.00.

2021-10-12 godz. 08:00
14 październik
miniatura

(czwartek) jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

2021-09-13 godz. 13:00
Niebecność p. Izabeli Tureckiej
miniatura

W dniach od 13 do 17 września odwołane zajęcia z p. Izabelą Turecką.

2021-09-02 godz. 08:00
Szkolna RODO-wyprawka dla rodziców
miniatura

Początek roku szkolnego to czas, gdy pojawia się konieczność dopełnienia przez szkołę wielu obowiązków, w tym tych, które dotyczą przetwarzania danych osobowych. Temat ten co roku wzbudza ciekawość i pojawia się wiele pytań z nim związanych.

„Szkolna RODO-wyprawka dla rodziców” to przygotowany przez UODO miniprzewodnik, który zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane przez rodziców (opiekuna prawnego) pytania o przetwarzanie danych osobowych uczniów.

Zachęcamy do zapoznania się - https://uodo.gov.pl/pl/138/2164

2021-09-01 godz. 08:00
Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2021/2022 w Szkole Muzycznej
miniatura

odbędzie się 1 września w godzinach:
klasy pierwsze - 15.00 Aula
pozostałe klasy - 16.00 -klasami instrumentów u swoich nauczycieli:
p.M. Rchlik-Stanula - skrzypce - nauczyciel skontaktuje się telefonicznie z rodzicami
p.M.Ivashkevych - fortepian s.3
p.R. Bujna - fortepian s.1
p.R.Tyliba - perkusja s.9
p.M.Kruczała - akordeon s.5
p.P.Król - saksofon s.4

p.W.Lerner - gitara s.10 - 2 września godz.17.00

2021-09-01 godz. 08:00
PRZYDZIAŁ UCZNIÓW NA OBOWIĄZKOWE ZESPOŁY
miniatura

Uczniowie obowiązkowo uczestniczący w zespołach 2021/2022

Zespół saksofonowy
1. Jacek Jakubowski III/4
2. Nowak Amelia III/4
3. Kwiecień Krystian IV/4


Chór - poniedziałek
grupa a godz. 16.05-16.50
1. Dzioba Michał IV/6
2. Jelonkiewicz Aleksandra IV/6
3. Kopeć Piotr Alex IV/6
4. Kubacki Adam IV/6
5. Mitka Jan IV/6
6. Szterleja Lena IV/6
7. Witulska Lena IV/6
8. Zdeb Sandra IV/6
9. Zakrocki Wojciech IV/6
10. Kotyza Antoni V/6
11. Witulska Julia II/4
12. Gudowska Dominika II/4
13. Skóra Bartłomiej III/4

grupa b godz. 16.55-17.40

1. Knapik Oliwia VI/6
2. Marchut Klara VI/6
3. Obrzud Weronika VI/6
4. Skalska Gabriela VI/6
5. Paluch Jan VI/6
6. Skiba Sonia VI/6
7. Słodowski Damian III/4
8. Wołoch Wiktoria III/4
9. Kopeć Piotr Aleksander IV/4
10. Filip Kopeć IV/4
11. Kromka Liliana IV/4
12. Tomczyk Weronika IV/4

Zespół akordeonowy
1. Skóra Maja III/4
2. Gorczyca Szymon IV/6

Zespół perkusyjny
1. Aleksandra Łakomy IV/4
2. Michał Mróz IV/4


2021-09-01 godz. 08:00
Przydział uczniów od p. Grażyny Budnickiej i p. Anny Łakomy
miniatura

p. Markiian Ivashkevych (spotkanie organizacyjne 01.09.2021 godz. 16.00 sala 3):

Wiktoria Placek II/6
Piotr Alex Kopeć IV/6




Roksolana Bujna (spotkanie organizacyjne 01.09.2021 godz. 16.00 sala 1):

Lena Guzik II/6
Kornelia Kromka III/6
Emilia Sołtysiuk III/6
Anna Rzadkowska III/6
Nadia Tałach III/6
Jakub Barnaś III/6
Jagoda Pomykalska III/6
Piotr Rojek III/6
Julia Rojek III/6
Michał Dzioba IV/6
Lena Szterleja IV/6
Jan Mitka IV/6 - instrument dodatkowy

Joanna Marcisz:

Jan Paluch VI/6

2021-09-01 godz. 08:00
Zarządzenie Nr 6//2021/2022 Dyrektora Zespołu Szkół w Żębocinie z dnia 04.10. 2021 r. w sprawie procedury funkcjonowania szkoły w czasie epidemii w Zespole Szkół w Żębocine
miniatura


Na podstawie art. 68 ust. 1 pkt. 1, 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 910 z późn. zm.), § 13c rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 493 z późn. zm.), wytycznych MEN, MZ, i GIS dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek od 1 września 2020 r., zalecenia dla dyrektorów publicznych i niepublicznych szkół i placówek zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam procedurę funkcjonowania szkoły w czasie pandemii w Szkole Podstawowej im. Armii ,,Kraków” w Żębocinie stanowiącą załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2
1. Procedura obowiązuje wszystkich pracowników.
2.Podanie do wiadomości i stosowania następuje poprzez udostępnienie treści niniejszego zarządzenia na tablicy informacyjnej.
3. Podanie do wiadomości rodzicom następuje poprzez zamieszczenie treści procedury na stronie internetowej szkoły.

§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązująca od dnia 1 września 2021 r.

Załącznik Nr 1
do zarządzenia Nr 6/2021/2022
Dyrektora Zespołu Szkół w Żębocinie
z dnia 1 września 2021r

PROCEDURA FUNKCJONOWANIA SZKOŁY W CZASIE EPIDEMII
w Szkole Podstawowej w Żębocinie


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejsza procedura dotyczy nauczycieli, pracowników, rodziców oraz dzieci w Szkole Podstawowej w Żębocinie zwanym dalej „szkołą”.
2. Procedura określa działania i środki zapobiegawcze, które podejmuje szkoła w celu zminimalizowania możliwość zakażenia COVID-19.


II. ORGANIZACJA ZAJĘĆ
1. W Szkole obowiązują zasady ustalone zgodnie z wytycznymi Ministra Edukacji Narodowej, Ministra Zdrowia i Głównego Inspektora Sanitarnego.
2. Do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji.
3. Dzieci (uczniowie) mogą być przyprowadzani do szkoły i z niej odbierani przez opiekunów (zgodnie z procedura obowiązującą w szkole) bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych.
4. W drodze do i ze szkoły opiekunowie z dziećmi oraz uczniowie mogący samodzielnie korzystać z drogi publicznej przestrzegają aktualnych przepisów prawa dotyczących zachowania w przestrzeni publicznej.
5. Przy wejściu do budynku zorganizowana jest strefa do odkażania rąk. W tej strefie znajduje się informacja o obowiązku dezynfekowania rąk oraz instrukcję użycia środka dezynfekującego. Wszystkim wchodzącym do budynku szkoły należy umożliwić skorzystanie z płynu do dezynfekcji rąk.
6. Opiekunowie odprowadzający dzieci mogą wchodzić do przestrzeni wspólnej szkoły (hol), zachowując zasady: 1 opiekun z dzieckiem/dziećmi, dystansu od kolejnego opiekuna z dzieckiem/dziećmi min. 1,5 m, dystansu od pracowników szkoły min. 1,5 m, opiekunowie powinni przestrzegać obowiązujących przepisów prawa związanych z bezpieczeństwem zdrowotnym obywateli (m.in. stosować środki ochronne: osłona ust i nosa, rękawiczki jednorazowe lub dezynfekcja rąk).
7. Ogranicza się przebywanie osób trzecich w szkole do niezbędnego minimum z zachowaniem wszelkich środków ostrożności (m.in. osłonę ust i nosa, rękawiczki jednorazowe lub dezynfekcja rąk, tylko osoby bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych) i w wyznaczonych obszarach.
8. Zapewnia się sposoby szybkiej, skutecznej komunikacji z opiekunami ucznia. Kontakt z rodzicami/opiekunami prawnymi może odbywać się w formie e-mail, telefonicznej lub inny z wykorzystaniem technik komunikacji na odległość.
9. Szkoła posiada termometr bezdotykowy i dezynfekowanie go po użyciu w danej grupie.
10. Jeżeli pracownik szkoły zaobserwuje u ucznia objawy mogące wskazywać na infekcję dróg oddechowych, w tym w szczególności gorączkę, kaszel, należy odizolować ucznia w odrębnym pomieszczeniu – sala numer 7, zapewniając min. 2 m odległości od innych osób, i niezwłocznie powiadomić rodziców/opiekunów prawnych o konieczności odebrania ucznia ze szkoły.
11. Organizację pracy powinna umożliwić zachowanie dystansu między osobami przebywającymi na terenie szkoły, szczególnie w miejscach wspólnych i ograniczyć gromadzenie się uczniów na terenie szkoły (np. różne godziny przychodzenia uczniów z poszczególnych klas do szkoły, różne godziny przerw lub zajęć na boisku) oraz unikanie częstej zmiany pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia.
12. Zgodnie z zasadami higieny należy często myć ręce (po przyjściu do szkoły należy bezzwłocznie umyć ręce), ochrona podczas kichania i kaszlu oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust.
13. Przedmioty i sprzęty znajdujące się w sali, których nie można skutecznie umyć, uprać lub dezynfekować, należy usunąć lub uniemożliwić do nich dostęp. Przybory do ćwiczeń (piłki, skakanki, obręcze itp.) wykorzystywane podczas zajęć należy czyścić lub dezynfekować.
14. Uczeń powinien posiadać własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia, w tornistrze lub we własnej szafce. Uczniowie nie powinni wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą.
15. Osoba prowadząca dane zajęcia wietrzy salę raz na godzinę, a w razie potrzeby także w czasie zajęć zapewniając bezpieczeństwo uczniom.
16. Nauczyciel w klasach I-III organizuje przerwy dla swoich uczniów w interwałach adekwatnych do potrzeb, jednak nie rzadziej niż co 45 min.
17. W sali gimnastycznej używany sprzęt sportowy oraz podłoga powinny zostać umyte detergentem lub zdezynfekowane po każdym dniu zajęć, a w miarę możliwości po każdych zajęciach przez osobę odpowiedzialną za ten rejon sprzątania. W miarę możliwości uczniowie mogą korzystać z boiska szkolnego oraz pobytu na świeżym powietrzu na terenie szkoły, w tym w czasie przerw. Podczas realizacji zajęć, w tym zajęć wychowania fizycznego i sportowych, w których nie można zachować dystansu, należy ograniczyć ćwiczenia i gry kontaktowe.
18. Uczniowie nie powinny zabierać do szkoły niepotrzebnych przedmiotów, chyba, że są to dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w szczególności z niepełnosprawnościami. W takim przypadku opiekun w szkole powinien zapewnić, aby dzieci nie udostępniały swoich rzeczy innym, natomiast rodzice dziecka powinni zadbać o regularne czyszczenie, pranie lub dezynfekcję danej rzeczy.
19. Zajęcia świetlicowe odbywają się w świetlicy szkolnej, a także w razie potrzeby w innych salach dydaktycznych. Środki do dezynfekcji rąk powinny być rozmieszczone przed wejściem do świetlicy w sposób umożliwiający łatwy dostęp dla wychowanków pod nadzorem opiekuna. Świetlice należy wietrzyć (nie rzadziej, niż co godzinę w trakcie przebywania dzieci w świetlicy), w tym w szczególności przed przyjęciem wychowanków oraz po przeprowadzeniu dezynfekcji.
20. Rekomenduje się dla wszystkich osób przebywających w szkole tj. dla uczniów, nauczyciel, pracowników administracji i obsługi, zasłanianie ust i nosa podczas przebywania w częściach wspólnych szkoły (np. korytarze, hol) .
21. Zaleca się w przypadku korzystnych warunków atmosferycznych korzystanie z terenów rekreacyjnych szkoły.

III. HIGIENA, CZYSZCZENIE I DEZYNFEKCJA POMIESZCZEŃ I POWIERZCHNI
1. Przy wejściu głównym w miejscach łatwo dostępnych umieszcza się potrzebnych numerów telefonów, w tym stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych.
2. W szkole dostępne są instrukcje obrazkowo – instruktażowe wywieszane w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych plakatów z zasadami prawidłowego mycia rąk, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji rąk – instrukcje (po kilka egzemplarzy): mycia rąk, dezynfekcji rąk, zakładania – zdejmowania maseczek, zakładania – zdejmowania rękawiczek - zestaw załączników stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej procedury.
3. Wyznaczony pracownik dopilnowuje, aby wszystkie osoby trzecie, w tym rodzice uczniów wchodząc do szkoły dezynfekowały ręce lub zakładały rękawiczki ochronne, miały zakryte usta i nos oraz nie przekraczały obowiązujących stref przebywania. Dyrektor lub inna osoba wskazana przez Dyrektora wyznacza strefy przebywania.
4. Należy regularnie myć ręce wodą z mydłem oraz dopilnować, aby robili to uczniowie, szczególnie po przyjściu do szkoły, przed jedzeniem i po powrocie ze świeżego powietrza, po skorzystaniu z toalety.
5. Przeprowadzając dezynfekcje należy przestrzegać zaleceń producenta znajdujących się na opakowaniu środka do dezynfekcji. Przestrzega się czasu niezbędnego do wywietrzenia dezynfekowanych pomieszczeń, przedmiotów, tak aby dzieci nie były narażone na wdychanie oparów środków służących do dezynfekcji.
6. Prowadzony i odnotowywany jest monitoring prac porządkowych wykonywanych ze szczególnym uwzględnieniem w czystości ciągów komunikacyjnych, dezynfekcji powierzchni dotykowych – poręczy, klamek, przyciski i powierzchni płaskich w tym blatów w salach i w pomieszczeniach spożywania posiłków, klawiatury, włączników zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej procedury.
7. Zapewnia się bieżącą dezynfekcje toalet.
8. Uczniowie i pracownicy używający masek i rękawic jednorazowych, mają zapewnione pojemniki do ich wyrzucenia. Odpady wytworzone przez osoby zdrowe takie jak: środki zapobiegawcze (maseczki, rękawiczki) stosowane np. w miejscu pracy, komunikacji miejskiej, w trakcie zakupów, w celu minimalizacji ryzyka zarażenia i rozprzestrzeniania się koronawirusa, powinny być wrzucane do pojemnika/worka na odpady zmieszane.


V. POSTĘPOWANIE NA WYPADEK PODEJRZENIA ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM U PRACOWNIKA
1. Do pracy w szkole mogą przychodzić jedynie zdrowe osoby, bez jakichkolwiek objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji.
2. Podczas organizowania pracy pracownikom powyżej 60. roku życia lub z istotnymi problemami zdrowotnymi, które zaliczają osobę do grupy tzw. podwyższonego ryzyka w miarę możliwości stosuje się rozwiązania minimalizujące ryzyko zakażenia (np. nieangażowanie w dyżury podczas przerw międzylekcyjnych, a w przypadku pracowników administracji w miarę możliwości praca zdalna).
3. W przypadku wystąpienia u pracownika objawów chorobowych, osoba ta jest izolowana wydzielonym obszarze wyposażonym m.in. w środki ochrony i płyn dezynfekujący (sala numer 7).
4. Dyrektor lub osoba wyznaczona informuje pracowników, iż w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, aby uzyskać teleporadę medyczną, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
5. Dyrektor lub osoba wyznaczona wskazuje pracownika odpowiedzialnego za gruntowne sprzątanie obszaru, w którym poruszał się i przebywał pracownik. Przeprowadzona dezynfekcja powinna być odnotowana zgodnie z załącznikiem nr 1 do Procedury.
6. Dyrektor lub osoba wyznaczona stosuje się do indywidualnych zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego.
7. W przypadku potwierdzonego zakażenia SARS-CoV-2 na terenie szkoły należy stosować się do zaleceń państwowego powiatowego inspektora sanitarnego – ustala się listy osób przebywających w tym samym czasie w części/częściach szkoły, w którym przebywała osoba podejrzana o zakażenie i zalecenie stosowania się do wytycznych GIS (rekomendacja GIS).
8. Zawsze w przypadku wątpliwości należy zwrócić się do właściwej powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej, aby odbyć konsultację lub uzyska poradę.
9. Zapewnienie dzieciom i młodzieży, w tym niepełnosprawnej, bezpłatnego dowozu i opieki do szkoły odbywa się na zasadach obowiązujących w transporcie publicznym.



VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Procedura bezpieczeństwa wchodzi w życie z dniem podpisania z mocą obowiązującą od dnia 1 września 2021 r.
2. Procedura obowiązuje do odwołania.

2021-09-01 godz. 08:00
Deklaracja dostępności
miniatura

Zespół Szkół w Żębocinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej http://www.zs-zebocin.d2.pl/
Data publikacji strony internetowej: 2017.01.01. Data ostatniej dużej aktualizacji: 2020.01.01.

Dane teleadresowe jednostki:
Telefon: 12 386 45 42
E-mail: sp.zebocin@proszowice.pl
Adres korespondencyjny: Żębocin 65, 32-100 Proszowice

Data publikacji strony internetowej: 2018-10-25

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-11-03

Strona podmiotowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

Odtwarzanie multimediów jest niemożliwe.
Na stronie nie ma mapy strony oraz wyszukiwarki.
Po powiększeniu widoku strony do 200% nie jest widoczna całość informacji ze strony.
Na stronie informacja nie jest przekazywana jedynie za pomocą koloru.
Nie ma instrukcji odnoszącej się do koloru elementu.
Nie ma informacji przekazywanej jedynie poprzez pozycję lub formę.
Tytuły stron mają niepoprawną strukturę.( Tytuł strony pojawia się na zakładce w przeglądarce. Zazwyczaj pokazuje się w całości w formie „dymka” gdy najedziesz na daną zakładkę przeglądarki kursorem myszki)


Ułatwienia na stronie podmiotowej:

focus wokół elementów nawigacyjnych
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Menu na wszystkich stronach wygląda tak samo.
Nawigacja za pomocą klawiatury jest logiczna i zgodna z wyglądem strony.
Z treści strony można korzystać bez względu na orientację ekranu.
Nie ma automatycznie uruchamianego dźwięku, którego nie da się zatrzymać.
Nie ma migających lub pojawiających się elementów, których nie da się zatrzymać.
Nie ma skomplikowanych infografik.


Data sporządzenia deklaracji
Deklarację sporządzono dnia: 2021-08-20

Deklarację sporządzono na podstawie przeprowadzonej w podmiocie samooceny.

Data ostatniego przeglądu i aktualizacji Deklaracji:

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Osoba do kontaktu w sprawie dostępności: Renata Naleźnik
e-mail: sp.zebocin@proszowice.pl
Telefon: 12 386 45 42

Procedura wnioskowo-skargowa
Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo wystąpić do podmiotu publicznego z żądaniem udostępnienia cyfrowego wskazanej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementów, ewentualnie zapewnienia dostępu alternatywnego, na warunkach określonych w ustawie. W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl

Dostępność architektoniczna
Budynek Zespołu Szkół w Żębocinie nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku szkoły prowadzi jedno wejście zgodnie z adresem.

Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.

2021-08-31 godz. 08:00
Plan zajęć teorii 2021/2022
miniatura

Plan kolorowy chwilowo nieaktualny

cykl 6-letni
klasa 1/6 - kształcenie słuchu, rytmika
poniedziałek 16.20-17.50 i czwartek 16:45-17:30 s.6

klasa 2/6 kształcenie słuchu, rytmika
poniedziałek 14.45- 15.30 i czwartek 13.40-15.10 s.6


klasa 3a/6 Żębocin kształcenie słuchu, rytmika
poniedziałek 15.30-16.15 i czwartek 15.15-16.45 s.6

klasa 3b/6 Proszowice kształcenie słuchu, rytmika
poniedziałek 13.40-14.25 i Środa 13:40-15.20 s.02

klasa 4/6 kształcenie słuchu, audycje muzyczne
poniedziałek 14.30-16.00 i czwartek 15.15-16.00 s.1

klasa 5/6 kształcenie słuchu, audycje muzyczne
wtorek 14.30-16.00 i czwartek 14.30-15.15 s.1

klasa 6/6 kształcenie słuchu, audycje muzyczne
poniedziałek 17.40-19.15 i czwartek 16.55-18.25 s.1

cykl 4-letni

klasa I/4 kształcenie słuchu, rytmika
poniedziałek 17.55-18.40 i czwartek 17.35-19.05 s.1

klasa II/4 kształcenie słuchu, rytmika, audycje muzyczne
poniedziałek 18.40-20.10 s.6,1 i środa 15.40-17.10 s.6

klasa III/4 kształcenie słuchu, audycje muzyczne
wtorek 17.40-19.15 i czwartek 16.05-16.50 s.1

klasa IV/4 kształcenie słuchu, audycje muzyczne
wtorek 16.05- 17.35 i czwartek 18.30-20.00 s.1

chór
poniedziałek 16.05-17.40


2021-06-01 godz. 13:00
lista kandydatów przyjętych do Szkoły Muzycznej rok szkolny 2021/2022
miniatura


Lista kandydatów przyjętych
do Szkoły Muzycznej I stopnia w Żębocinie - rok 2021/2022





Cykl 6-letni
1. Filip Maja - skrzypce
2. Głuc Zofia - fortepian
3. Iwańska Bianka - fortepian
4. Maj Amelia - gitara
5. Maj Wiktoria - perkusja
6. Malisiak Aleksandra- skrzypce
7. Malisiak Zuzanna- fortepian
8. Skalski Stefan - fortepian
9. Starek Zuzanna - fortepian
10. Wróblewska Maria- skrzypce
11. Zając Konrad -perkusja


Cykl 4-letni

1. Kordek Alicja -gitara
2. Pisarska Julita - skrzypce
3. Zatorska Eliza -akordeon
4. Żurek Marcel - saksofon

Minimalna liczba punktów wymagana do kwalifikacji do Szkoły Muzycznej i stopnia w Żębocinie to 16 pkt.

2021-05-31 godz. 13:00
REKRUTACJA WRZESIEŃ 2021
miniatura


Szkoła Muzyczna I stopnia w Żębocinie ogłasza nabór do klas: fortepianu, skrzypiec, gitary, akordeonu, perkusji, saksofonu.

Kandydaci ubiegający się o przyjęcie do szkoły składają podanie do dnia 20 maja 2021 r.
Druki do pobrania na naszej stronie internetowej zs-zebocin.d2.pl – zakładka dla kandydatów.

Podania proszę wysyłać drogą mailową na adres: muzyczna_zebocin@op.pl
w wygodnej dla Państwa formie, np.:
- skan,
- zdjęcie,
- plik wypełniony pismem komputerowym (podpisy będziemy uzupełniać w późniejszym czasie w szkole).

Wszelkie pytania można kierować na nasz adres mailowy.

W celu ustalenia terminu przesłuchania kandydata, szkoła będzie kontaktować się telefonicznie z rodzicami/opiekunami.

Zapraszamy!

2021-05-31 godz. 13:00
lista kandydatów zakwalifikowanych do Szkoły Muzycznej rok szkolny 2021/2022
miniatura

Lista kandydatów zakwalifikowanych
do Szkoły Muzycznej I stopnia w Żębocinie - rok 2021/2022
/kolejność alfabetyczna/

W kolejnym komunikacie zostanie ogłoszona lista kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły.



1. Filip Maja
2. Głuc Zofia
3. Iwańska Bianka
4. Kordek Alicja
5. Maj Amelia
6. Maj Wiktoria
7. Malisiak Aleksandra
8. Malisiak Zuzanna
9. Pisarska Julita
10. Skalski Stefan
11. Starek Zuzanna
12. Wróblewska Maria
13. Zając Konrad
14. Zatorska Eliza
15. Żurek Marcel

Minimalna liczba punktów wymagana do kwalifikacji do Szkoły Muzycznej i stopnia w Żębocinie to 16 pkt.

2021-05-30 godz. 13:00
Suces uczniów klasy fortepianu w Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny i Kameralny im. Marii Szymanowskiej i Karola Kurpińskiego
miniatura

Miło mi poinformować Państwa o kolejnym sukcesie Naszych uczniów klasy fortepianu w Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym i Kameralnym im. Marii Szymanowskiej i Karola Kurpińskiego w Kutnie


Piotr Kopeć - II Miejsce - Klasa Fortepianu Grażyny Budnickiej
oraz dodatkowo nagroda specjalna za utwór kantylenowy

Kornelia Kromka- wyróżnienie I stopnia- Klasa Fortepianu Grażyny Budnickiej

Emilia Sołtysiuk- Wyróżnienie II stopnia- Klasa Fortepianu Grażyny Budnickiej

Wiktoria Placek -dyplom- Promuje Muzykę Polską- Klasa Fortepianu Grażyny Budnickiej
Serdeczne Gratulacje!

2021-05-30 godz. 13:00
Sukcesy uczniów w VIII Rome International Music Competition
miniatura

Nasi uczniowie zdobyli laury w VIII Międzynarodowy Konkurs Muzyczny w Rzymie

Laureaci:
Piotr Kopeć- II Miejsce- klasa fortepianu Grażyny Budnickiej
Wiktoria Placek - III Miejsce- klasa fortepianu Grażyny Budnickiej
Jan Paluch - III Miejsce - klasa fortepianu Grażyny Budnickiej
Lena Szterleja- III Miejsce- klasa fortepianu Grażyny Budnickiej
Serdeczne Gratulacje

2021-05-30 godz. 13:00
Kolejny Sukces Piotra Kopcia w Ogolnopolskim Konkursie Pianistyczny im.Prof. Janiny Romańskiej- Werner
miniatura

Piotr kopeć z z klasy fortepianu p. Grażyny Budnickiej otrzymał Wyróżnienie porczas I Ogólnopolskiego Konkursu Pianistycznego im.Prof. Janiny Romańskiej- Werner

Serdeczne Gratulacje.

2021-05-30 godz. 13:00
Sukces Piotra Kopcia w IX Międzynarodowym Konkursie im. Janiny Garści - pod patronatem CEA.
miniatura

Piotr Kopeć z klasy fortepianu p. Grażyny Budnickiej otrzymał wyróżnienie podczas IX Międzynarodowego Konkursu im. Janiny Garści - konkurs pod patronatem CEA.

SERDECZNE GRATULACJE !

2021-05-10 godz. 13:00
Sukces uczniów w I Nice International Music Competition
miniatura

Sukces uczniów w I Nice International Music Competition

Piotr Kopeć - I miejsce - klasa fortepianu Grażyny Budnickiej
Natalia Gajda - II miejsce - klasa fortepianu Joanny Marcisz

Gratulacje

2021-04-30 godz. 08:00
1 % dla Szkoły Muzycznej
miniatura

Aby wesprzeć działalność Szkoły wystarczy
na zeznaniu podatkowym przekazać 1 % podatku na:
Stowarzyszenie Pomocy Szkole MAŁOPOLSKA
KRS 0000052078
wpisując jako cel szczegółowy:
Dla Szkoły Muzycznej I stopnia w Żębocinie

2021-04-29 godz. 13:00
Sukces Piotra Kopcia w XV Konkursie Dziecięce Interpretacje Muzyczne Tarnobrzeg 2021
miniatura

Miło mi poinformować Państwa o kolejnym sukcesie Szkoły Muzycznej I stopnia w Żębocinie
Piotr Kopeć z klasy fortepianu p. Grażyny Budnickiej został laureatem II miejsca XV Konkursu Dziecięce Interpretacje Muzyczne Tarnobrzeg 2021
Serdeczne Gratulacje

2021-04-26 godz. 13:00
Sukces uczniów klasy fortepianu w XII Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym Młody Wirtuoz w Sanoku
miniatura

Sukces uczniów klasy fortepianu w XII Międzynarodowym Konkursie Pianistycznym Młody Wirtuoz w Sanoku

Grupa I
Piotr Kopeć - ZŁOTY WIRTUOZ - klasa fortepianu G. Budnickiej
Emilia Sołtysiuk - SREBRNY WIRTUOZ - klasa fortepianu G. Budnickiej
Kornelia Kromka- SREBRNY WIRTUOZ-klasa fortepianu G. Budnickiej
Wiktoria Placek - SREBRNY WIRTUOZ-klasa fortepianu G. Budnickiej
Lena Szterleja - SREBRNY WIRTUOZ-klasa fortepianu G. Budnickiej

Grupa III
Natalia Gajda- BRĄZOWY WIRTUOZ - klasa fortepianu J. Marcisz
Jan Paluch-BRĄZOWY WIRTUOZ - klasa fortepianu G. Budnickiej

Pani Grażyna Budnicka została laureatem głównej nagrody Pedagoga Wirtuozów

2021-04-25 godz. 13:00
Sukcesy klasy fortepianu w XXI Sokołowskim Konkursie Kultury Muzycznej
miniatura

Miło mi poinformować Państwa o kolejnym sukcesie naszych uczniów w
XXI Sokołowskim Konkursie Kultury Muzycznej

laureaci:
Piotr Kopeć - I miejsce, klasa fortepianu Grażyny Budnickiej

Natalia Gajda - II miejsce, klasa fortepianu Joanny Marcisz

Kornelia Kromka - II miejsce, klasa fortepianu Grażyny Budnickiej
Serdecznie gratulujemy

2021-04-24 godz. 13:00
Sukces uczniów podczas VII Leżajskiego Konkursu Kultury Muzycznej
miniatura

Sukces uczniów klasy fortepianu Grażyny Budnickiej podczas VII Leżajskiego Konkursu Kultury Muzycznej

Piotr Kopeć - I miejsce
Emilia Sołtysiuk - III miejsce
Kornelia Kromka- III miejsce

Gratulacje

2021-03-30 godz. 13:00
XV Ogólnopolski Konkurs Młodych Instrumentalistow im. Stefanii Woytowicz w Jaśle
miniatura

Piotr Kopeć /klasa fortepianu Grażyny Budnickiej/ został laureatem III miejsca XV Ogólnopolski Konkurs Młodych Instrumentalistow im. Stefanii Woytowicz w Jaśle

Gratulacje

2021-03-28 godz. 13:00
dni wolne od zajec dydaktycznych
miniatura

Dzień 29 i 30 marca /poniedziałek i wtorek/ są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych.

2021-03-08 godz. 13:00
Sukces Natalii Gajdy w IV Konkursie Pianistycznym Piano e Forte 2021
miniatura

Natalia Gajda, uczennica fortepianu /uczennica p. Joanny Marcisz/ zajęła III miejsce w IV Konkursie Pianistycznym Piano e Forte 2021. Jest to
konkurs wiedzy i umiejętności z zakresu historii instrumentu
i praktyk wykonawczych oraz literatury fortepianowej .
Gratulacje

2021-02-01 godz. 13:00
Sukces Anny Rzadkowskiej na Międzynarodowym Konkursie "I Kyoto International Music Competition",
miniatura

Anna Rzadkowska z klasy II/6c (fortepian, klasa Anny Łakomy) zajęła III miejsce, podczas konkursu I Kyoto International Music Competition, odbywającego się w dniach 01/01/2021 – 01/02/2021 w Kyoto w Japonii, w kategorii fortepianu, grupa wiekowa A - do 8 lat. Jest w tej kategorii jedyną laureatką z Polski.

Konkurs miał osiem grup wiekowych i podzielony był na kategorie: fortepian, duet fortepianowy, organy, akordeon, skrzypce, duet skrzypcowy, altówka, wiolonczela, kwartet smyczkowy, flet, klarnet, duet klarnetowy, fagot, puzon, trąbka, kwintet dęty, perkusja, harfa, gitara, zespoły kameralne.

Serdeczne gratulacje

2021-01-20 godz. 13:00
Sukces Piotra Kopcia podczas XXIII Ogólnopolskiego Konkursu Pianistycznego w Tuchowie
miniatura

Piotr Kopeć, uczeń klasy fortepianu p. Grażyny Budnickiej został laureatem XXIII Ogólnopolskiego Konkursu Pianistycznego w Tuchowie, który odbył się 15.01.2021. Piotr otrzymał wyróżnienie.

Serdeczne gratulacje


2021-01-18 godz. 08:00
ZDALNE NAUCZANIE
miniatura

Dyrekcja Szkoły Muzycznej w Żębocinie informuje, iż od 18 stycznia 2021 r. nauka zdalna zostaje kontynuowana dla wszystkich klas.
Plan zajęć teoretycznych na platformie Teams dla poszczególnych klas





WTOREK
Klasa 1/ 6 -letni
WTOREK
15.30 – 16.00 Rytmika
16.00 – 16.30 Kształcenie słuchu
CZWARTEK
15.30 – 16.00 Rytmika

Klasa 2/6 -letni gr B – Proszowice
WTOREK
13.45 -14.15 Kształcenie słuchu
14.15 – 14.45 Rytmika
CZWARTEK
13.45 – 14.15 Kształcenie słuchu

Klasa 2/6 -letni gr A – Żębocin
WTOREK
14.45 – 15.15 Kształcenie słuchu
CZWARTEK
14.15 – 14.30 Rytmika
14.30 – 15.15 Kształcenie słuchu


Klasa 3/6 -letni
WTOREK
18.00 – 18.30 Kształcenie słuchu
CZWARTEK
16.15 – 16.45 Rytmika
16.45 – 17.15 Kształcenie słuchu

Klasa 4/6 -letni
WTOREK
17.05 – 17.50 Kształcenie słuchu
17.55- 18.40 Audycje
CZWARTEK
14.30-15.15 Kształcenie słuchu

Klasa 5/ 6 -letni
PONIEDZIAŁEK
15.20 – 16.05 Audycje
16.05- 16.50 Kształcenie słuchu
CZWARTEK
16.05-16.50 Kształcenie słuchu

Klasa 6/ 6 -letni
PONIEDZIAŁEK
18.30 – 20.00 Kształcenie słuchu
CZWARTEK
16.55-17.40 Kształcenie słuchu
17.40-18.25 Audycje

Klasa I /4 -letni
WTOREK
18.45 – 19.15 Kształcenie słuchu
19.15 – 19.45 Rytmika
CZWARTEK
19.20-19.50 Kształcenie słuchu

Klasa II/ 4 -letni
WTOREK
17.00 – 17.45 Kształcenie słuchu /I. Turecka/
17.55- 18.40 Audycje /A.Zastawny/
CZWARTEK
17.30 – 18.30 Kształcenie słuchu i rytmika /I.Turecka/

Klasa III/ 4 -letni
WTOREK
16.20-17.05 Audycje
17.05-17.50 Kształcenie
CZWARTEK
15.15-16.00 Kształcenie

Klasa IV/ 4 -letni
WTOREK
14.45-15.30 Kształcenie
15.30-16.15 Audycje
CZWARTEK
18.30-20.00 Kształcenie

Chór – poniedziałek
16.50-17.35 gr 1
17.45-18.30 gr 2





Copyright© Żębocin 2013
wersja 1.0 Beta